Verzamelplaats mooie routes in gpx / Myrouteapp

#1
Hallo allemaal,

Ik ben Robert Meulman uit Zwolle en sinds dit weekend lid van de MG Car Club. Na een aantal jaren rijden op een motor BMW K75 heb ik goede hoop dat ik binnenkort een MG TF mag overnemen. Een vriend en ook MG Car Club lid heeft mij laten ervaren dat het rijden in een MG cabriolet erg leuk is en een heerlijk gevoel van vrijheid geeft. Eigenlijk meer dan ingepakt op een motor. Daarnaast voelt het ook veiliger in de zin van minder kwetsbaar. Bovendien is het met een bijrijder veel leuker naast elkaar in de MG dan achter elkaar op de motor.

Ik heb gezien dat er in de regio’s en landelijk echt veel mooie ritten georganiseerd worden. Natuurlijk zal ik daar aan deelnemen als het met de aanschaf goed komt. Om tzt zelf solo een route te rijden was ik op deze site op zoek naar die mooie routes in de vorm van een gpx file zodat ik deze via mijn Tomtom (rider 410) zou kunnen volgen. Ik kan ze alleen niet vinden op deze site.

Mijn vraag is of er binnen deze site of op een andere plek de mooie routes verzameld worden zodat ik maar ook ieder ander lid ze op een eigen moment zou kunnen rijden. Is er misschien een MG of cabriolet groep met routes aangemaakt binnen Myrouteapp? Natuurlijk heb ik gezocht, maar niet kunnen vinden.

Ik hoor graag van jullie.

Groet Robert.

Re: Verzamelplaats mooie routes in gpx / Myrouteapp

#3
Hi Robert,

Een centrale plaats op de hoofdwebsite waar alle door de leden/regio's gemaakte of gereden routes (ook digitaal) staan zou ook ook enorm toejuichen. Ik hoor deze wens ook in het land bij leden maar lees het hier niet terug. Vraag aan de webmaster: waar (en bij wie) zou ik mijn/onze wens kunnen uiten zodat we er ook echt werk van kunnen maken?
Heb zelf best wel wat routes om te delen (overigens gemaakt in het perfecte routeprogramma MYROUTE.
Robert, hier staan "alle" digitale routes van de jaarlijkse Octagon tours: https://mgcarclub.nl/octagon-tour-navigatie-routes.

Hoop dat dit navolging/opvolging krijgt

Groet
Rob
Groet
Rob Papavoine
cron