Rallybordjes vastzetten

#1
Domme vraag misschien, maar ik ontving vandaag de uitnodiging voor de octagon tour en daarin stond o.a. de opmerking dat we bevestigingsmaterialen voor de rally0bordjes mee moeten brengen. De rallybordjes die ik ken van een andere club waren altijd magnetisch, maar deze blijkbaar niet? Wat gebruiken jullie om die dingen te bevestigen en waar zet je ze op vast?

Gr, Joost
Care-taker van "de rode barones" ('74 MGB roadster)

Re: Rallybordjes vastzetten

#3
Dank je Francis, ik zal zo eens kijken tussen de annonces!

Mijn MG staat niet in Leusden, dat is een andere (ik denk dat ik 'm ken, ook uit '74 maar dan met spaakwielen?).

Nee, de mijne staat gestald in het oldtimershotel in Soest als we er niet mee onderweg zijn en je kan hem af en toe spotten in Voorthuizen bij Edda Huzid. Hoe lang hij nog in Soest staat is de vraag; het gaat financieel niet zo goed met dat o zo mooie initiatief. Wellicht binnenkort dus weer op zoek naar nieuwe stallingsruimte, ik houd me vast aanbevolen voor suggesties (of zoekt iemand nog een mooie investeringsmogelijkheid? Het oldtimershotel verdient het om te overleven!). De stalling is best ideaal: verwarmd en beveiligd, mooie sleutelplekken met apparatuur en gereedschap, 3 bruggen, spuitcabine, leerherstel, een monteur die altijd bereid is te helpen... en dat voor een prijs waar je hier in de buurt nauwelijks een vochtige en onverwarmde garagebox voor kan huren.
Care-taker van "de rode barones" ('74 MGB roadster)