MGF/TF eigenaren gezocht !

#1
Voor een groot artikel over de MGF (TF) in Onschatbare Klassieker Magazine zijn we op zoek naar eigenaren die in het bezit zijn van dit model. Het leukste zou zijn als we twee of drie heel verschillende exemplaren bij elkaar kunnen krijgen. Zijn er leden leden die een MGF (TF) bezitten (bijvoorbeeld een bijzondere of een auto waar een mooi verhaal aan vastzit) die het leuk zouden vinden om aan een artikel mee te werken? Het gaat om een groot interview met fotoshoot. Ik hoor het graag!

Ad Holtland
ad@mgfregister.nl
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: MGF/TF eigenaren gezocht !

#4
Mooi om één van de eersten en één van de laatsten te hebben die de band in Longbridge hebben verlaten. Perfect.
Als we nog een tweede MGF rijder kunnen motiveren hebben we in principe voldoende. Dus we wachten nog even af en zodra die er is laat ik van mij horen.
Henk en Joop, alvast dank voor jullie bereidheid om hieraan een bijdrage te leveren. Top.
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: MGF/TF eigenaren gezocht !

#6
Bedankt Ole voor je bereidheid om hieraan mee te werken. Dan zijn we compleet. Een MGF MKI een MGF MKII, een echte Trophy en een MGTF. Perfect.
Misschien wil je de Trophy nog aanmelden in het MGF Register (www.mgfregister.nl). Dan heb ik gelijk de gegevens van je MGF Trophy en je mailadres.
Van Henk en Joop heb ik deze gegevens voorhanden omdat hun wagens in het register staan.

Via mail zal ik nog even wat vragen stellen wat ik wel en niet mag doorgeven richting redactie van het magazine, dit i.v.m. de privacy.

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: MGF/TF eigenaren gezocht !

#7
Van Maurice van Kesteren, hoofdredacteur van 'Onschatbare Klassieker Magazine' ontving ik deze week het bericht dat helaas maar met één van de MGF eigenaren afspraken gemaakt konden worden voor het artikel in OKM. Deze mooie kans om onze MG te promoten wil je als MGF registerbeheerder niet voorbij laten gaan dus het was tijd om in oplossingen te denken. Samen met Maurice en de input van Ole (waarvoor ontzettend veel dank) is toch een heel leuk artikel tot stand gekomen. Onze MGF is de coverstory van Onschatbare Klassieker Magazine nummer 2 (februari). Naast dit artikel besteed OKM 10 pagina’s aandacht aan het ontstaan en verloop van het model.

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control
cron