MGB GT gestolen chassisnummer GHD5UE329968G

#1
Mijn naam is Kees de Krom. Ik ben lid van de Nederlandse MG Car Club Holland en was de trotse bezitter van een MG B GT uit 1974.
Ik plaats dit bericht op het forum, aangezien de auto afgelopen week gestolen is in Nederland in de stad Leiderdorp (tussen 24 augustus en 30 augustus 2020).

De auto heeft zijn identificatienummer op de drempel van de linkerdeur GHD5UE3229968 G met een fabricagedatum van 09/1973 (tevens in de motorruimte).
De auto is roomwit met marineblauw lederen interieur, donkerblauwe vloerbedekking en een kilometerstand van ca. 28.870 mijl en heeft spaakwielen en slechts één vaste spiegel aan de linkerkant. Het stuur zit aan de linkerkant.
De originele kleur waarin de auto werd afgeleverd in 1974 was Aconite.

De auto is als gestolen gerapporteerd.
Ik zou het enorm waarderen, indien je, mocht je over de auto vernemen dat deze ergens te verhandelen/veilen aangeboden wordt, mij hierover te informeren.


Bijgevoegd zijn diverse foto's van de auto.

met vriendelijk groeten en alvast mijn hartelijke dank voor je moeite.

C.J. de Krom
Boekweitkamp 33
2353 HH Leiderdorp
Email: goos.dekrom@kpnmail.nl
Bijlagen
interieur
interieur
voorzijde/zijkant rechts
voorzijde/zijkant rechts
achterkant/zijkant links
achterkant/zijkant links

Re: MGB GT gestolen chassisnummer GHD5UE329968G

#3
Dag Kees,

Als iemand je auto steelt is dat wel iets om flink ziek van te worden. Het zou voor mijn bloeddruk ook echt niet goed zijn. Blijf met de poten van andermans spullen af zo is het toch!
Vraag: heb je ooit (deze) foto's gedeeld op internet of misschien ooit met een potentiële koper in het verleden?
Ik zie bijvoorbeeld foto 2 met een mooie MG en een open garagedeur in een rijtje garageboxen. Ik denk dus als deze garagebox gesloten is dat deze MG achter die deur staat.
Een dief is heel slim en zit te zoeken als wij lekker in ons bed liggen. Als deze garagebox de stallingsplaats was van de MG zou ik mijzelf wel afvragen bij wie dit bekend kan zijn.
Het kan uiteraard uiteraard ook toevallig een kwaadwillend iemand zijn opgevallen. Hopelijk komt deze MG weer terug bij de rechtmatige eigenaar.

Succes met je zoektocht,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control
cron