Re: Mutaties doorgeven.

#2
Beste Huib, zoals ik het heb begrepen is het profiel wat je aanmaakt een eigen "space"en voor anderen niet zichtbaar/toegankleijk voor als je het zelf wilt.
De registers staan los van de leden administratie en derhalve is jouw conclusie van een mutatie zowel aan de ledenadministratie als register (en eventueel je eigen space) doorgeven correct.
Makkelijker kunnen we het niet maken, o nee dat was die dienst met de blauwe enveloppen waarvan ik al jaren tracht mijn abonnement op te zeggen.

Re: Mutaties doorgeven.

#3
030279 schreef:
03 aug 2020, 11:39
Begrijp ik het nu goed dat een lid zelf een mutatie moet doorgeven aan zowel de ledenadministratie, het “profile” op de website en ook aan een registerbeheerder? Dit zowel voor adres-, contact- en voertuiggegevens.
Bij de ledenaministratie is niet bekend of een MG is aangemeld in enig register. Bij registers is niet bekend of iemand wel of niet lid is van één der MG Clubs in Nederland of daarbuiten. En vanwege de AVG mogen geen gegevens uitgewisseld worden.

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control