Moet niet gekker worden om je in te schrijven voor een club evenement.

#1
Ik had het idee om ons in te schrijven voor de regio Zuid rit van 26 juli a.s., voor inschrijving middels een button op de side verplicht.
Echter dat kan niet omdat ik geen auto heb opgegeven in het bestand van deze nieuwe website, is dit de nieuwe methode van de club om MG's geregistreerd te krijgen ?
Ik ben tegen deze manier van verplichte registratie, immers sinds 1999 staat er al een MGF achter mijn naam in de club analen, geen behoefte om nogmaals
alles incl. VIN e.d. hier te registreren om deel te nemen aan een evenement.
Nog los van het feit dat ik nog een paar MGB's bezit en die ook te registreren, stel dat we met een andere auto komen opdagen.
Als dit de methode is om je in te schrijven voor een club evenement denk ik dat we er maar niet meer aan mee doen en overweg ernstig om mijn lidmaatschap na 28 jaar te gaan beeindigen.
Ik had geen russische, chinese of amerikaanse controle en/of registratie praktijken verwacht van de club.

Re: Moet niet gekker worden om je in te schrijven voor een club evenement.

#2
Ik ben van mening dat gegevens omtrent type MG wat je bezit, kleur, kenteken, chassisnummer e.d. helemaal niet in een ledenadministratie thuishoren. Personen horen thuis in een ledenadministratie. Auto's kunnen worden aangemeld in het betreffende register als de eigenaar daar belang bij heeft. De huidige situatie is verwarrend voor (nieuwe) leden en nadelig voor registers en frustrerend voor het werk van registerbeheerders.

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Moet niet gekker worden om je in te schrijven voor een club evenement.

#3
Rob, je kunt in de keuzelijst "geen mg' aangeven met kenteken "12-34-56" en dan kun je toch gewoon inschrijven. Ik geef toe dat het wat onduidelijk is, gaan we zeker op korte termijn naar kijken. Dus niet opzeggen, gaat goed komen.

Ad, ter info de gegevens van de hier ingevoerde auto's zijn privé en alleen voor jou zichtbaar en niet gekoppeld aan b.v. de ledenadministratie o.i.d.
Gr. Wim

Re: Moet niet gekker worden om je in te schrijven voor een club evenement.

#4
Wim.

Op het inschrijfforumulier voor nieuwe leden worden naast n.a.w. gegevens allerlei voertuiggegevens gevraagd, waardoor mensen in verwarring raken. Mensen denken dat ze hun auto ook aanmelden (voor het register), en dat is dus niet zo. Zoals ik hiervoor heb gezegd: Personen horen thuis in een ledenadministratie. Auto's kunnen worden aangemeld in het betreffende register als de eigenaar daar belang bij heeft. Auto's horen dus thuis in het register en horen niet thuis in de ledenadministratie. Door bij het lidmaatschap zaken te vragen die m.i. voor een lidmaatschap niet van toepassing zijn lopen de registers veel inschrijvingen mis. En dat is bijzonder jammer.

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control