Overzicht tankstations welk Euro 102 verkopen in google maps

#1
Hallo,

Al enkele seizoenen tank ik bij ons lokaal tankstation euro 102 (racing power). Ik merk dat mijn MG B daar veel beter van loopt en ook wat zuiniger. Echter wanneer ik een langere rit wil maken, komt het soms voor dat ik onderweg nog een keer moet tanken. Het liefst doe ik natuurlijk ook met benzine met een hoog octaan gehalte (ik heb nog voor nood een octaanbooster bij).

Ik ben bezig met een overzicht op een google maps kaart, waar je Euro 102 kunt tanken. Je kunt deze via onderstaande link zien en bewerken.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing

Om het overzicht zo compleet mogelijk te maken, kun je tankstations toevoegen of bewerken. De tankstations die er nu op staan, zijn een verzameling van adressen die ik van verschillende sites heb afgeplukt. Je ziet op de kaart een oranje of groene tankstation pictogram. Bij de oranje pictogrammen kun je volgens het internet, Euro 102 tanken. Maar zeker weten doe ik dat niet. Bij de groene tankstation(s) kun je zeker Euro 102 tanken. De vraag die ik heb, wanneer je toevallig in de buurt van een van de oranje tankstations woont én ze verkopen zeker Euro 102, zou je dit kunnen aanpassen door de kleur van oranje naar groen te maken? Zo komen we tot een (door gebruikers) bevestigd overzicht ! Indien er nog tankstations ontbreken kun je deze zelf toevoegen.

Veel veilige MG-km's gewenst!
Marijn
cron