Ledenenquête Regio Midden Nederland

#1
Een groot aantal leden van de regio Midden Nederland heeft via mail een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan een enquête.
Het regioteam van de MG Car Club Holland vraagt de leden enkele minuten te besteden aan het invullen van een online enquête. Met de antwoorden kan het regioteam de activiteiten mogelijk beter laten aansluiten op uw wensen en verwachtingen en uw lidmaatschap aan de
MG Car Club Holland voor u meer waarde geven.
Voor leden die de mail niet gehad hebben omdat in de centrale administratie geen mailadres bekend was staat hieronder de URL naar de enquête:

http://s.chkmkt.com/?e=23856&h=1C9C1B48D3D0BA3&l=nl

Via deze link komt u op de enquêtepagina's en kunt u ook uw mening geven over de activiteiten van de regio Midden-Nederland.

Wij stellen het op prijs al u vóór 9 januari 2013 reageert. Alvast bedankt voor uw deelname aan de enquête en uw waardevolle feedback.

Sluiting Ledenenquête Regio Midden Nederland

#2
Geachte heer/mevrouw,

De door regio Midden-Nederland uitgezette enquête onder de leden van de regio is helaas gesloten. Door mij zijn de regiocoördinatoren van de andere regio's ter info opgenomen in de Midden-Nederland enquête en deze actie kon helaas niet op de sympathie van het hoofdbestuur rekenen. Het hoofdbestuur heeft mij dan ook gevraagd de enquête off line te halen.
De ± 80 leden die tot op heden gereageerd hebben dank ik heel hartelijk voor hun waardevolle input, waarmee het regioteam Midden-Nederland ook aan de slag kan. Uw input gaat dus zeker niet verloren.

Met vriendelijke groet,

Johan Schoonhoven
cron