Forum upgrade, hoe kan het beter?

#1
Nu de nieuwe website een feit is, willen we doorpakken op structurele verbeteringen voor het forum. Een eenmalige inlog en daarmee grote integratie tussen forum en website is reeds een feit en in de komende dagen zal het forum nog verder vernieuwd worden. Om echte stappen te maken willen we graag input van gebruikers. Ik zou hiermee een topic willen starten om zo ideeën te verzamelen en te kijken wat realiseerbaar is. Wie begint ?????? Of beter nog, wie wil bijdragen door in een werkgroep daadwerkelijk te gaan werken aan een nieuwe toekomst voor het forum? Stuur mij een PB als je interesse hebt en welke bijdrage je kunt/wilt leveren binnen een werkgroep.
Wat denken jullie bijvoorbeeld van de koppeling van lidnummer en naam? Is dit een verbetering of komt privacy mogelijk in het gedrang?

Re: Forum upgrade, hoe kan het beter?

#2
Het vernieuwde forum past goed bij de website. Zowel met de website als het forum zijn er grote stappen gezet. Een compliment is echt op z'n plaats, zeker voor de vrijwilligers binnen de club die hieraan het nodige werk hebben geleverd en er nog steeds veel tijd insteken.. En ongetwijfeld gaan er nog stapjes volgen. Bij een lidnummer hoort een naam. Gewoon publiceren die naam en als iemand zich er aan stoort dan publiceer je toch niets op het forum. We zijn wat mij betreft helemaal op de goede weg.
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Forum upgrade, hoe kan het beter?

#9
030279 schreef:
02 jun 2020, 21:16
Wat mij betreft mag Juist dat nummer weg. Alleen de naam is voldoende.
Op zich mee eens, maar aan het nummer kun je zien sinds waneer iemand lid is. Dat is ook wel handig om te weten.
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Forum upgrade, hoe kan het beter?

#12
030320 schreef:
02 jun 2020, 22:21
030279 schreef:
02 jun 2020, 21:16
Wat mij betreft mag Juist dat nummer weg. Alleen de naam is voldoende.
Op zich mee eens, maar aan het nummer kun je zien sinds waneer iemand lid is. Dat is ook wel handig om te weten.

Erg blij met de update. Vooral op de mobiel werkt het nu makkelijker.


Update op het nummer: als je op de foto van iemand klikt, dan krijg je deze info met detail, dus het nummer hoeft daarom niet te blijven.

Re: Forum upgrade, hoe kan het beter?

#13
160141 schreef:
15 jun 2020, 07:52
Update op het nummer: als je op de foto van iemand klikt, dan krijg je deze info met detail, dus het nummer hoeft daarom niet te blijven.
De detail info is wanneer iemand zich heeft aangemeld voor het forum. Dat is wat anders dan het jaartal wanneer iemand lid is geworden.
We hebben heel veel leden die al lid waren toen we van een forum nog nooit hadden gehoord.

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control