OPENINGSRIT 2013 regio ZUID

#1
Beste MG'er,
Het is zover; de eerste rit van 2013 komt eraan!

Op 24 maart start de briefing om 10.30 uur in restaurant "Aan de Meulle" in Schimmert (Zuid Limburg). In deze rit van ruim 100 km lang rijdt u door Nederland, Duitsland en België en komen auto, schip en trein samen...

Graag tot zondag 24 maart!

Ger van W

Re: OPENINGSRIT 2013 regio ZUID

#3
920143 schreef:Bericht is thans 13 keer bekeken - waarvan 3x door "ondergetekende" - op een gering aantal op deze site geregistreerde leden, ik hoop voor U dat dit niet de enige publikatie is gedaan voor de rit, anders wellicht misschien toch een tegenvallend aantal deelnemers.

groeten
Dag Rob,
Dank voor je feedback. Er is meer reclame voor de rit gemaakt, maar alle kleine beetjes helpen, zodoende.
Ik hoop dat de site meer bezoekers gaat krijgen, want ik ben met je eens dat het geen storm loopt...

Zonnige groet,
Ger van W

Re: OPENINGSRIT 2013 regio ZUID

#4
920143 schreef:Bericht is thans 13 keer bekeken - waarvan 3x door "ondergetekende" - op een gering aantal op deze site geregistreerde leden, ik hoop voor U dat dit niet de enige publikatie is gedaan voor de rit, anders wellicht misschien toch een tegenvallend aantal deelnemers.

groeten
Wat een zure opmerking :(
Kom gezellig na het mooie zuiden en rij met ons mee. Koffie met vlaai staat voor je klaar :D