Even voorstellen.

#1
Hallo allen!.

Naam is Boi Reuter en 29 jaar oud.
Sinds half juni de trotse eigenaar van een mgb uit 73 cali import. Dagelijks vervoer.Auto is is redelijke staat en zal door de jaren heen lekker vertroeteld en opgeknapt worden.. het is mijn eerste klassieker avontuur en heb tot nu toe een zeer grote beurt gedaan. De tank. Stuur. Bougie kabels. puntjes. Olie. V snaar. Kardan as olie. Nog wat ander los spul vervangen.

Ik ben op zoek naar mg eigenaren jn de hoekse waard en hoop ze hier tegen te komen. Ook zal ik 1 september aanweizg zijn op de club avond.

Hopelijk to snel en tot ziens op de weg!

Re: Even voorstellen.

#3
Hi Rob.

Dank voor je antwoord! Rdam is ook niet al te ver weg!

Kan ik deze mensen ergens contacten? Of ergens checken waar ik ze kan vinden?

Ik heb wat afstellings problemen.

Hopelijk tot snel op de club avond..

Re: Even voorstellen.

#4
Hoi Boi,
Bij vragen over je MGB gewoon posten in MGB "register" hierboven niet specifiek in "West" , waarom het "register" heet snap ik totaal niet, is gewoon forum afdeling voor MGB.
Helaas is het niet mogelijk leden te contacteren, de grote privacy wetgeving sluier is van van toepassing, "vroegur" (haags accent) werd er een ledenboekje jaarlijks uitgegeven
met complete adressen e.d. van de leden, maar door privacy wetgeving niet meer van toepassing.
Inderdaad Rotterdam is niet zo ver, ik heb destijds nog een paar heipalen van "Alcazar" en voorganger "de Posthorn" gefinanceerd, oops da's lang geleden.

Re: Even voorstellen.

#5
Hoi Boi,
Welkom!
Ik ben 38 en heb ook een MGB. Woon in Zoetermeer helaas niet in hoeksche waard. Ik weet wel wat mensen die je kunnen helpen maar dat is voornamelijk regio Den haag\Zoetermeer.
Veel plezier met je auto!
Groetjes Pascal
Geld moet rollen. Het liefste op 4 wielen.
1972 MGB Roadster Stage 2 "Super Bee"

Re: Even voorstellen.

#6
Rob.
Alcazar is net iets voor mijn tijd maar heb 2 broertjes en die zijn wel gekend daar ;-)
Dank voor jullie antwoorden.

Hi Pascal Dank voor je welkom.

Ik zal eens een berichtje op het register doen. wie weet helpt het!

tot snel!!

Re: Even voorstellen.

#7
Hallo Boy
Pas nu lezen wij dat je lid bent geworden van de club.
Wij zijn lid sinds 1991 en wonen in de Hoekse Waard
NL. in Oud Beijerland
Wij hebben een MGB GT uit 1972 en een MGB TF uit 2002.
De auto's zijn in onderhoud bij garage Verbaas in Oud Beijerland een zeer vertrouwd adres.
Evert en Henny Reedijk
cron