Re: Autospuiter gezocht

#2
160141 schreef:Het lijkt mij niet een goed idee om naar een 'gewone' schadehersteller te gaan.
Mwoah, valt wel mee hoor. Ik ben vorig jaar bij Schadenet Rijnders in Amersfoort geweest omdat dat toevallig om de hoek was. Die vond het een leuke uitdaging en heeft prima werk geleverd. Kwam uiteindelijk aan met een perfecte kleurmatch en eersteklas spuitwerk.
Care-taker van "de rode barones" ('74 MGB roadster)

Re: Autospuiter gezocht

#4
160141 schreef:Hoe was het qua kosten. Heb je elk uur moeten betalen, of hebben we het ook in 'loze' uren kunnen uitvoeren?
Nope, helaas, voltarief. Maar wel als extra opnieuw in de primer gezet. Ik had een probleem met roest als gevolg van ijzervijlsel dat tussen het plaatwerk terecht was gekomen toen de vorige eigenaar er luidsprekers in maakte. Hele stukken zijn er toen vervangen door een goed lasser / plaatwerker, maar van lakken had hij duidelijk geen kaas gegeten.

Rijnders heeft toen de slechte plamuur en lak weggehaald, overnieuw gegrond met een 2-componenten plamuur en daarna opnieuw gelakt. Twee achterschermen bij de dorpels, een voorscherm, de naden tussen zijschermen en rooster en het stukje rond het rooster kostte uiteindelijk een kleine €1000 incl. BTW. Flink aan de prijs dus maar na reparatie viel de taxatie meteen €2k hoger uit.

Anyway, er zijn dus best spuiters die het prima kunnen. Neem anders even contact op met van der Grinten in Enschede, die weet wel wat adresjes meer bij jou in de buurt.
Care-taker van "de rode barones" ('74 MGB roadster)