Marisca Urbanus, 52 jaar, wonend in Zeeland met man, hond en auto's.
Recent heb ik een ZS EV LR uit 2022 aangeschaft voor dagelijks gebruik. Mijn huidige auto wordt volgend jaar 30, dus hij mag met pensioen. Later dit jaar gaan we met hem naar de Isle of Man om het heuglijke feit te vieren.
We hebben enkele klassiekers/youngtimers in de garage staan: de oudste uit 1965, de jongste uit 2003. Bijna allemaal Brits, want de collectie bevat 2 Duitsers. Wij kunnen gezellig meekeuvelen over klassiekers, maar niet over MG's.
Nu ik op zoek was naar een moderne auto en elektrificatie een feit is (ook wij zouden nóóit elektrisch gaan rijden), wilde ik toch iets Brits. En ja, ik wéét dat MG EV's in China gebouwd zijn. Maar ontworpen in GB en de merknaam is onmiskenbaar Brits. Na onderzoek en enkele proefritten kwam ik uit bij deze. Ook een auto met karakter en dat is typisch Brits. Net als roest...
Vermoedelijk zijn de MG-EV rijders binnen de club dun gezaaid en zal ik te maken krijgen met uiteenlopende meningen. Het heeft mij niet tegengehouden lid te worden van de MGCCH, want autoliefde en een automerk verbinden, weet ik uit ervaring. Ik ben nieuwsgierig naar de toekomst met mijn EV en hoop met enkele MG EV-bezitters kennis te maken om ervaringen uit te wisselen.
Hele mooie, fijne en veilige zomerkilometers gewenst!
Re: Even voorstellen:
#2Hartelijk welkom bij onze autoclub, er zijn al eerdere discussies geweest over ons merk MG, benzine en elektrisch .
De strekking is dat alle MG's welkom zijn bij de MG Car Club Holland.
We zijn nog zoekende naar een register beheerder voor de elektrische MG"s. ook gelet op de grote aantallen die er op de weg komen.
Bij onze regio ritten rijden ook MG-EV rijders mee.
Let op de website van jouw regio Zeeland West Brabant daar verschijnen mooie ritten waar je meer dan welkom bent.
De strekking is dat alle MG's welkom zijn bij de MG Car Club Holland.
We zijn nog zoekende naar een register beheerder voor de elektrische MG"s. ook gelet op de grote aantallen die er op de weg komen.
Bij onze regio ritten rijden ook MG-EV rijders mee.
Let op de website van jouw regio Zeeland West Brabant daar verschijnen mooie ritten waar je meer dan welkom bent.
Re: Even voorstellen:
#3Dag Marisca
Ook via deze weg nogmaals een welkom bij de MG Car Club Holland en dan in het bijzonder bij de regio Zeeland/West-Brabant (ZWB)
De evenementen worden, zoals Rob Bouman al aangeeft, inderdaad ook op de regiopagina geplaatst. Maar zoals je al hebt gemerkt stuur ik iedere maand namens de regio ZWB een nieuwsbrief naar onze regioleden waar nog meer informatie in staat. En als er tussentijds iets belangwekkends te gebeuren staat dan worden de regioleden ook daarover geïnformeerd
Ik hoop je snel te zien bij één van de komende regioactiviteiten.
Met vriendelijke Groeten
Ton van Spanje
Regiocoördinator Zeeland/West-Brabant
I
Ook via deze weg nogmaals een welkom bij de MG Car Club Holland en dan in het bijzonder bij de regio Zeeland/West-Brabant (ZWB)
De evenementen worden, zoals Rob Bouman al aangeeft, inderdaad ook op de regiopagina geplaatst. Maar zoals je al hebt gemerkt stuur ik iedere maand namens de regio ZWB een nieuwsbrief naar onze regioleden waar nog meer informatie in staat. En als er tussentijds iets belangwekkends te gebeuren staat dan worden de regioleden ook daarover geïnformeerd
Ik hoop je snel te zien bij één van de komende regioactiviteiten.
Met vriendelijke Groeten
Ton van Spanje
Regiocoördinator Zeeland/West-Brabant
I