Zag in de laatste nu net ontvangen MG Nieuws een overzicht van alle nog in Nederland verblijvende MG's plotseling staan dat de TA Park Ward van Hemmo de Groot niet langer in de lijst voor Nederland staat terwijl dat in 2024 dat nog wel het geval was. Heeft dit bekende "one off" restauratieproject van hem alsnog Nederland verlaten?
Hopelijk gaat het met Hemmo zelf nog goed.......
PS Vreemd MG Nieuws exemplaar overigens met zijn dubbele regelindicaties op bijna alle bladzijden, de omslagen uitgezonderd nu meegeprint.
Zoiets is toch niet de bedoeling, noch aan het nog steeds ontbreken van een eindredacteur te wijten zijn......
Re: Heeft de TA Park Ward van Hemmo de Groot Nederland verlaten?
#2Hoi Don, je bent niet de enige die dat opgevallen is, het zou wel erg jammer zijn, maar helaas er zijn veel mooie oude MG’s die Nederland verlaten.
#3Kenteken DH-09-28 is een TA PARK WARD DROP HEAD COUPE, en die is gewoon in Nederland geregistreerd. Maar ik weet niet of dit de MG is van dit onderwerp.
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control
#4De reden voor mijn vraag rond deze MG komt uit twee redenen: een paar jaar geleden werd in een MG Nieuws artikel de TA Park Ward qua restauratieproject door Hemmo de Groot persoonlijk toegelicht en ik kende Hemmo al van voor 1980. Zijn toenmalige echtgenote Irene de Groot zat in het MGCC bestuur en kwam helaas bij een auto ongeval om het leven. Omdat de club in die jaren (ik werd lid in 1978) slechts 200 leden kende ging je ook directer met elkaar om en maakte meer samen mee..
Om eerlijk te zijn heb ik Hemmo een kort ogenblik tijdens een puzzelrit in Luxemburg in 1986 uitgezonderd niet meer persoonlijk gesproken...
Kortom op wiens naam dit kenteken bij de RDW geregistreerd staat zal mijn vraag beantwoorden (kan je daar nog wel in met die AVG regels van tegenwoordig?)
#5De RDW zal geen eigenaarsgegevens verstrekken. Je kunt bij het register van dit betreffend type informeren of deze TA Park Ward is aangemeld. Maar ook als dat het geval is hebben registerbeheerders met de AVG te maken en zullen dus niet zomaar dit soort info verstrekken.
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
#6beste Don, als je a.s. zaterdag meedoet aan het lustrumfeest van de MG Car Club, zal je vermoedelijk Hemmo en zijn mooie MG wel zien bij het Concours d'Elegance.
Overigens wat betreft de regelnummers in de kantlijn van het septembernummer van MG-Nieuws: dat was een foutje van de studio, in de vakantietijd. Kan gebeuren.
Overigens wat betreft de regelnummers in de kantlijn van het septembernummer van MG-Nieuws: dat was een foutje van de studio, in de vakantietijd. Kan gebeuren.
#7Bedankt voor deze info Chiel, gelukkig dat die kolom op 0 voor deze speciale TA toch niet klopte. Op het lustrumfeest zal ik dit keer niet verschijnen: wij hebben onverwachts toch een vakantie in Normandie vastgelegd nu mijn herstel van een heupoperatie zo voorspoedig verloopt. PS Van het lustrum in 1980 heb ik ooit wat korte smalfimopnames gemaakt, die ook via YouTube toegankelijk zijn.
#8beste Don, wellicht leuk om de opnames uit 1980 via de webmaster op de website van de MGCC te laten zetten?